مقالات فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداری، دوره 10، شماره 11.بررسی شناسایی موانع پیاده سازی مدیریت دانش در آموزش و پرورش مراغه FullText2.بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان از طریق نقش میانجی ارزش ویژه برند (شعب بانک های خصوصی شهرستان بیرجند) FullText3.بررسی رهبری اصیل بر کیفیت خدمات با میانجی نقش رفتار شهروندی سازمانی FullText4.بررسی تجربه برند بر تمایلات رفتاری با نقش میانجی درگیری شناختی، عاطفی و رفتاری FullText5.تحلیل شبکه ای عوامل اثر گذار بازاریابی اجتماعی بر افزایش علاقمندی دانش آموزان به ادامه تحصیل FullText6.تاثیر استراتژیکی ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف کنندگان مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای لوازم برقی کرج FullTextتاریخ نمایه سازی مقالات: 30 اردیبهشت 1403 - تعداد نمایش اطلاعات ژورنال: 29 آرشیو سال 1403 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 10شماره: 1آرشیو سال 1402 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 9شماره: 1آرشیو سال 1401 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 8شماره: 1دوره: 8شماره: 2دوره: 8شماره: 3دوره: 8شماره: 4آرشیو سال 1400 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 7شماره: 4دوره: 7شماره: 2دوره: 7شماره: 1دوره: 7شماره: 3آرشیو سال 1397 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 4شماره: 3دوره: 4شماره: 2دوره: 4شماره: 1دوره: 4شماره: 4آرشیو سال 1396 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 3شماره: 2دوره: 3شماره: 3دوره: 3شماره: 4دوره: 2شماره: 4دوره: 3شماره: 1آرشیو سال 1395 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 2شماره: 1دوره: 2شماره: 2دوره: 2شماره: 3آرشیو سال 1394 فصلنامه مطالعات مدیریت و حسابداریدوره: 1شماره: 1