سخنرانی علمی: دومین سمپوزیوم بین المللی مدیریت ساخت (ICMS)

2nd International Construction Management Symposium

دومین سمپوزیوم بین المللی مدیریت ساخت (ICMS) روز پنجشنبه، 5 مهر، 1403 توسط موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: ساخت و مدیریت پروژه

برگزار کننده: موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور
سمپوزیوم بین المللی مدیریت ساخت (ICMS) با هدف گردهمایی مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت و ایجاد بزرگ ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت برگزار می شود. در رویداد اول، حدود 500 شرکت کننده از جامعه مدیریت پروژه و مدیریت ساخت و 22 شرکت و سازمان با حمایت 29 انجمن، دانشگاه و تشکل، با برگزاری 23 سخنرانی، پنل و کارگاه آموزشی در 2 روز با هدف تلاش در راستای ایجاد اکوسیستم تخصصی مدیریت ساخت در ایران و فرهنگ سازی دانش تخصصی مدیریت ساخت، گرد هم آمدند. رویداد دوم قرار است با افزودن بخش های جدیدی چون "نمایشگاه صنعت ساخت"، "نمایشگاه کاریابی"،"فضای تخصصی لانژ"، به همراه افزایش تعداد کارگاه های تخصصی و تغییر ساختار پنل های چالش ها و راهکارها، به شکل متفاوت تری برگزار گردد تا به هدف والای خود که ایجاد یک اکوسیستم تخصصی برای مدیریت ساخت در کشورمان است، گام بردارد. دومین سمپوزیوم بین المللی مدیریت ساخت، در مهر 1403 و با حضور جمعی از برجسته ترین سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران مجرب، اساتید فرهیخته دانشگاه و فعالان متخصص صنعت ساخت، با حدود 1000 شرکت کننده برگزار می گردد تا بتواند یکی از تخصصی ترین و بزرگ ترین شبکه های ارتباطی صنعت ساخت را ایجاد نماید. دومین سمپوزیوم بین المللی مدیریت ساخت با هدف توسعه کسب و کار در صنعت ساخت و با محورهای زیر برگزار خواهد شد: - مدیریت ساخت حرفه ای - مدیریت پروژه - حقوق ساخت و مدیریت قرارداد - فناوری های دیجیتال در صنعت ساخت - مدیریت ایمنی - توسعه پایدار
معرفی سخنرانان: پس از استقبال فراوان از سخنرانی های کلیدی در سمپوزیوم اول و سخنرانی دو متخصص و استاد برجسته از کشور آمریکا ( Professor Raymond Lemming و Professor John E. Schaufelberger)، در دومین سمپوزیوم نیز شاهد حضور سخنرانان داخلی و بین المللی دیگری خواهیم بود که به صورت تخصصی در مدیریت پروژه های صنعت ساخت فعالیت کرده اند. این سخنرانان از تجربه اجرایی و دانش تخصصی بالایی در صنعت ساخت برخوردار هستند و این موضوع باعث شده تا سمپوزیوم مدیریت ساخت از سایر رویدادهای حوزه مدیریت پروژه در کشور که به شکل عمومی برگزار می گردد، متمایز شود.
درج در سایت: 31 فروردین 1403 - تعداد مشاهده 69 بار