مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی نقش مدیریت رسانه ها در بهبود فرهنگ سازمانییک بررسی مروری ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی علوم انسانی، حقوق، مطالعات اجتماعی و روانشناسی (1402)
- بررسی نقش رسانه ها در تبلیغات اجتماعی و اثر بخشی آن ها ارائه شده در چهاردهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تجارت جهانی، اقتصاد، دارایی و علوم اجتماعی (1402)
- تاثیر رویکردهای جدید در رسانه و ارتباطات دیجیتال بر مدیریت رسانه: مروری بر چالش ها و فرصت ها ارائه شده در پانزدهمین کنفرانس ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها (1402)
- نقش رسانه ها در تغییرات اجتماعی و فرهنگی ارائه شده در دومین کنگره بین المللی آموزش، مطالعات اجتماعی و فرهنگی با رویکرد آینده پژوهی (1402)